FAQ

 

  • Vanaf hoelaat kan ik inchecken?
    De kamer is toegankelijk vanaf 15:00 uur. Voor 15:00 uur kunt u zich echter wel al aanmelden. Aanmelden mogelijk vanaf 11:30. U kunt uw bagage eventueel bij ons achterlaten. Inchecken kan tot 21.00 uur. Indien u later wenst in te checken dient u dit bij de reservering aan te geven. Of op de dag van aankomst even telefonisch aan ons door te geven dat u later wenst in te checken.

  • Tot hoelaat kan ik uitchecken?
    U kunt uitchecken tot 11.00 uur.

  • Is het mogelijk vroeger in te checken / later uit te checken?
    Wenst u eerder in te checken of later uit te checken dan is dit op aanvraag mogelijk. U kunt tegen een meerprijs van € 12,50 euro  de kamer aanhouden tot 17uur op de dag van vertrek.
    Wanneer u van een van bovenstaande opties gebruikt wenst te maken, kunt u dit reserveren door een email te sturen naar info@hotel2000.nl

  • Hoe maak ik een reservering?
    U kunt bij hotel 2000 zeer gemakkelijk via onze website een reserveringsaanvraag plaatsen

           Online reserveren gaat als volgt:

           Stap 1: Kies aankomstdatum en vertrekdatum
           Stap 2: Selecteer het gewenste kamertype
           Stap 3: Vul vervolgens alle persoonlijk gegevens in
           Stap 4: Klik op aanvraag verzenden

           Binnen 24uur nemen wij contact met u op betreffende uw reserveringsaanvraag
           Wij verwelkomen u graag in ons hotel!

  • Kan ik ook telefonisch of per e-mail reserveren?
    Reserveren via telefoon of per e-mail is mogelijk.
    Telefonisch kan van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur en zaterdag en zondag van 10:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer: +31 (0)43 601 23 48

    U kunt ook een e-mail sturen naar info@hotel2000.nl met uw aanvraag en uw contactgegevens (naam, adres en telefoonnummer).

  • Wanneer is mijn reservering definitief?
    Uw reservering is definitief wanneer u een reserveringsbevestiging heeft ontvangen.

  • Wanneer dient mijn verblijf te worden betaald?
    Het totaalbedrag van uw verblijf dient te worden betaald wanneer u incheckt in ons hotel.

  • Zijn er extra kosten bij het maken van een reservering?
    Nee, wij rekenen nooit extra kosten voor het maken van een reservering.

  • Ik heb geen creditcard. Kan ik toch een reservering maken?
    Bij Hotel 2000 kan online, per email en telefonisch zonder creditcardgarantie worden gereserveerd.
    Het totaalbedrag dient bij het inchecken te worden voldaan.

  • Hoe kan ik mijn reservering aanpassen of annuleren?
    U kunt u reservering aanpassen of annuleren door een email te sturen naar info@hotel2000.nl
    Let op! Indien u een reservering heeft gemaakt via een boeking site (booking.com, zoweg.nl, hotelspecials, etc…) dan dient u uw reservering te wijzigen of te annuleren bij de desbetreffende boekingspartner. Wij ontvangen dan de aangepaste reservering via hun.

     
  • Waar vind ik de algemene voorwaarden van het hotel?
    Hotel 2000 handelt volgens de Uniforme Voorwaarden Horeca.
  • Welke annuleringsvoorwaarden hanteert het hotel?
    De annuleringsvoorwaarden volgens de Uniforme Voorwaarden Horeca zijn als volgt:

    Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen geldt voor annulering van die reservering het navolgende

    A: Bij annulering meer dan 3 dagen (t/m 7 dagen) voor de ingangsdatum is de gast gehouden 60% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.

    B: Bij annulering meer dan 24 uur (t/m 3 dagen) voor de ingangsdatum is de gast gehouden 85% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen

    C: Bij annulering 24uur of minder, dan wel No Show, voor de ingangsdatum is de gast gehouden 100% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.

    Het hotel handelt volgens de Uniforme Voorwaarden Horeca.

Hotel 2000
AANKOMSTDATUM

VERTREKDATUM

SOORT KAMER
Top